Jacht został pierwotnie skonstruowany jako regatowy klasy 730.
Założeniem było zastosowanie max dopuszczalnych w klasie wymiarów i rozwiązań.
Po przebudowie na trimaran kadłub został wydłużony o 80 cm i dołożono składane pływaki.
Kadłub i pokład zostały wykonane na przekładce z airex-u, grubości 12mm, wyłącznie z żywicy epoksydowej i biaxialu
S-glas, przy pomocy vacum. Pływaki zostały wykonane ze styropianu oblaminowanego epoksydem z użyciem S-glas i
węgla.
Maszt unikalnej, obrotowej konstrukcji wykonano z węgla .
Płetwa sterowa i jarzmo steru, także z węgla, zawieszone na pawęży.
Parametry:
dł całkowita 8,2 m (+ 70 cm pomościk dziobowy)
szerokość kadłuba- 2,5 m
szerokość w rozłożeniu- 5,5m
szerokość ze złożonymi pywakami- 3,1 m
zanurzenie- od 0,45 do 1,2m
masa z wyposażeniem gotowego do pływania 1200 kg;
Wyposażenie:
silnik stacjonarny benzynowy 15 KM (rozruch elektryczny) firmy Sail Drive -Szwecja -3 sezony
meble mahoniowe
oświetlenie wnętrza diodowe
akumulator
tapicerka
echosonda i log Raymarine
zapasowa płetwa sterowa
kotwica + łańcuch+ lina
dodatkowy (krótszy) maszt z Al + używany, pasujący komplet żagli
nowe żagle (grot i fok na rolerze) z aramidu + dwa genakery z nylonu, używane
żagiel “Cod 0 “ na osobnym rolerze
4 kabestany nierdzewne firmy Anders + korba
fały ze spectry
szoty z liny marki Liros
pokład wyłożony pokryciem flexiteak I treadmaster
obijacze
cztery kamizelki
luk z przodu kabiny
reling i kosz jak na zdjęciach
instalacja gazowa- kuchenka gazowa + butla
szprycbudka
wylaminowane do kształtu kadłuba podpory transportowe
namiot na stelażu, z zamykanymi na zamki wejściami i oknami, obejmujący kokpit
Do końca września istnieje możliwość obejrzenia jachtu na wodzie lub przepłynięcia się.
Dane kontaktowe:
Kontakt do właściciela:
Włodzimierz Graczyk
tel: +48 501 244 366
email: brytsails@brytsails.com
„/Niniejsza propozycja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny
zalecamy jej weryfikację.”/
You must be logged in to post a comment.